Uusasiakashankinnan tehopäivä
Kuinka löydät ja lähestyt asiakaskandidaattia helposti? Miten ja mistä löytää potentiaalisia asiakasehdokkaita tehokkaasti? Miten toisaalta lähestyä asiakkaita eri kanavien avulla tavalla, joka tuottaa tuloksia ilman päänsärkyä? Moni asia myynnissäkin on … Lue lisää
Kaupan turvallisuus 2023 – tiimityötä ja kaikkien yhteinen asia
Oikeusministeriön ja Kaupan liiton perinteisessä turvallisuusseminaarissa korostuu tänä vuonna laaja-alainen ja monimuotoinen yhteistyö myymälävarkauksien torjumiseksi ja nuorten rikoskierteen ennaltaehkäisemiseksi. Yhtä lailla pureudutaan Suomessakin yleistyviin ja kaupan turvallisuuteen heijastuviin vakavampiin ilmiöihin … Lue lisää
Kolme kovaa K:ta – Kontaktointi, kohtaaminen ja klousaus
Monet myyjät ovat äärimmäisen kiireisiä, eikä ammattilaisilla ole aikaa osallistua sellaisiin koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa käsitellään ylätason teemoja tai trendejä. Monet myyjät odottavat todella konkreettista koulutusta, jossa keskitytään vain kaikista … Lue lisää
Menestyksekäs myyntistrategia
Ilman oikeaa myyntistrategiaa ja sen laadukasta toteutusta paraskin strategia jää ylimmän johdon ja hallituksen unelmaksi ja yritys ei saavuta asetettuja tavoitteita. Myyntijohto on vastuussa siitä, että yrityksen strategia toteutuu halutulla … Lue lisää
Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen
Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen … Lue lisää
Esihenkilön oikeudet ja velvollisuudet
Koulutus esihenkilötehtävissä oleville Kaupan liiton jäsenille Tervetuloa ammentamaan eväitä vastuulliseen ja rohkeaan esihenkilötyöhön. Käymme yhdessä läpi esihenkilön keskeisiä oikeuksia ja velvollisuuksia. Samalla saat opastusta työpaikan ongelmatilanteiden tunnistamiseen ja asianmukaiseen käsittelyyn. … Lue lisää
Miten työnantaja voi parhaiten varmistua lisätyön tarjoamisvelvoitteen täyttämisestä?
Koulutus Kaupan liiton jäsenille Ennen uuden työntekijän palkkaamista työnantajan tulee selvittää, voiko tarjolla olevat tunnit tarjota omille, jo työsuhteessa oleville, osa-aikaisille työntekijöille. Miten työnantaja valitsee kenelle lisätyötunnit tarjotaan? Millä tavalla … Lue lisää
Myynnin henkinen puoli – voittavat tulokset valmistellaan oman mielen sisällä
Viime vuosien surulliset tapahtumat ja synkät tulevaisuudennäkymät ovat pistäneet monen myyjän ja myyntiorganisaation mielen matalaksi ja monen tekemisestä on tullut tuskastelua. Totuus kuitenkin on, että asiakkaat tarvitsevat edelleenkin ratkaisuja ongelmiinsa … Lue lisää
Älytön, älyttömämpi tekoäly
Tietotyöläiset ovat singulariteettipisteessä. Tekoäly tulee täysin mullistamaan tavan, millä toimimme. Se on tärkeydessään ja murrospotentiaalissaan verrattavissa siihen, mitä kamera teki kuvataiteelle – kuvataide ei lakannut olemasta, mutta se muuttui olennaisesti. … Lue lisää
Turvallinen ja toimiva työyhteisö
Koulutus Kaupan liiton jäsenille Työturvallisuus on sitä, että fyysiset, psyykkiset ja sosiaaliset työolosuhteet työpaikalla ovat kunnossa. Esihenkilöllä on tärkeä rooli turvallisen ja toimivan työpaikan ja työyhteisön ylläpitämisessä. Koulutuksessa keskitytään esihenkilön … Lue lisää